tangus325 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 har nettopp byttet motor i min e30 325i 88mod, men den nye motoren fusker noen jævli vis jeg drar den ut på turtall i en av girene og girer fort om i neste gir. og når jeg starter motoren så stopper den med en gang igjen, er nøtt til og gi en del gass og holde den rundt 1500rpm i en litenn stunn, eller så stopper den. og den gamle motoren hadde de samme symtomene. har brukt luftmengdemåler, tomgangsregulator og lamda fra gamlemotoren. håper på svar snart, er irriterene.
OverKill Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Ville prøvd en annen tomgangsregulator først, men kan godt være lambda eller luftmengdemåler og også posisjonsgiveren på gass-spjeldet vil jeg tro...
tangus325 Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Ville prøvd en annen tomgangsregulator først, men kan godt være lambda eller luftmengdemåler og også posisjonsgiveren på gass-spjeldet vil jeg tro... skal prøve det, men hvordan gjør jeg det med gasspjellet og posisjonsgjiver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå