Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Skrevet

faren min er mekaniker han skikka over bilen fort, og mente det bare var å bytte foringene i bærearmene foran og i bakstillinga, disse foringene følger med. når du bytter foringene så burde den gå gjennom EU godkjenninga. når den er EU godkjent så er det vel bare å levere salgsmelding og bestille skilt vil jeg tro :)

Skrevet

Har en E30 320i, skilt på den og EU godkjent frem til 03.2010..

Den er litt tungstartet, men kommer seg fort ( lar den gå rundt i 1-3 sek, så er det liv i den ).. Den starter ALLTID og går DØNN stabilt på turtall.. Ikke noe fusking..

Kjøpte denne bilen som en til og fra jobb bil da min gamle E30 tok kvelden, så dette ble et hastekjøp.. Hadde planer om å lakkere opp og få den i tipp topp stand, men dette ble det ikke noe av pga tidsmangel.

Da jeg kjøpte denne 3-4 mnd siden var bremsene nylig overhalt ifølge selger..

Eneste negative ting med den..

- Ingen vet hvor langt den er gått eksakt, men er et sted imellom 250-300.000. Men utifra hvordan motoren går og reagerer, virker den frisk ut.

- Diffen er sperret ( KAN Være positivt også for enkelte )

- Evnt hjullager/foringer gåent.. ( Har et hjullager som følger med )

- Baklys fungerer kun sammen med grøftelys forran, med kjørelys forran på, ingen baklys ( hørt hos GS, dem snakket om at det var bryteren som var noe galt med)

-Speedometer sitter noe sjevt og brettet innover.. ( Bare småfiks som skal til)

Ellers er dette en veldig morsom vinterbil.. Tengte å ha denne for å leke meg i vinter, men vil kvitte meg med den, da jeg gikk i anskaffelse av en E32 735i.

Kom med bud.. :-)

Edit: Sender bilder ved interesse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...