bim_e46 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Hei, Lurer på hvordan eg demonterer eit standard ratt på ein e36.
Rogern Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Vipp ut bmw-merket med et flatjern, der vill du finne en mutter. nøkkelen må stå i pga rattlås.
bim_e46 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 ok, men er de noken forskjell når eg har airbag?
Turok Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 ok, men er de noken forskjell når eg har airbag? da sitter skruene på baksiden av rattet mener det er 4 stk, du må svinge på rattet slik at du kommer til de på baksiden, (jeg svingte rattet slik at jeg tok Torks hjernet inn der med speedometeret og skrudde de ut slik) når du har gjort det drar du bare forsiktig airbagen til deg og tar forsiktig av stikkene på baksiden av airbagen. når det er gjort så står det en mutter i midten av rattet Ps. kan være greit og ta av batteriet når du roter med airbagen. og vær forsiktig slik at ikke du tar livet av sleperingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå