Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges komplett med topp og innsug!KLAR for Turbo! :)

525TDS veiv

Mahle Lavkompstempler med nye ringer (84,5mm)

Nye lager i motor

O-ringet blokk + honet cylindre

Ny regreim +strammer

Sveiset kjølevannskanaler i toppen og planet

Nyslipte ventiler

Nye vippearmer

Ny kamaksel

Og selfølgelig ARP-bolter

20 000,-! :)

24 000,- Med Grenrør,turbo,wastgate og downpipe :)

3q320sqt4jya3q1w5od3.jpg

qledyl7cwx95kdikwpj3.jpg

y26macqrap8edka20b9x.jpg

05m1c5t0n1z1a6iwruut.jpg

  • 3 weeks later...
Skrevet

Hva slags råder sitter det? 135mm org. M20?

Hva slags kompresjonsforhold har denne?

Hva slags kam sitter det? Turbokam?

Skrevet
Hva slags råder sitter det? 135mm org.

Hva slags kompresjonsforhold har denne?

Hva slags kam sitter det?.

Det er 130mm m20 råder

komp 8.5:1 regnet jeg meg frem til da jeg satt den sammen

Kam uvist, ikke orginal kam.

Skrevet
nettop er jo billig for en turbomotor dette derfor jeg tenkte om det er mye jobb eller om det sklir greit neddi motor rommet=)

M50 motor går jo nedi e30 nesten uten problemer. Så ser ikke problemet med en "mindre" motor i bil som har større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...