metalheart Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 ja,har prøvd å tørke pluggene ja,ingen hjelp,kan jo være falsk luft,skal få sjekket det nøye,men har skiftet så å si alt av slanger og pakninger i på motoren,så det burde jo være tett nå trodde jeg,men skal prøve ut det med kontakta under insuget,og teste det med railen,så får vi se hva som hender da
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 ja,har prøvd å tørke pluggene ja,ingen hjelp,kan jo være falsk luft,skal få sjekket det nøye,men har skiftet så å si alt av slanger og pakninger i på motoren,så det burde jo være tett nå trodde jeg,men skal prøve ut det med kontakta under insuget,og teste det med railen,så får vi se hva som hender da Gjer det, er nokk berre en bagatell... I mitt tilfelle er det som regel nokke eg har glømt Motor er original? Du har ikkje montert større dyser osv?
metalheart Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Min teori er luftlommer ol i tilførselsystemet.Av en eller annen grunn har jeg ikke fått startet alle de jeg har byttet topp på av M20 før jeg har gjort dette. Fungerer slik til meg at motoren er etter ved første start for så ikke vil mer. Tar av slangen starter den og går... Kan seff være noe annet til deg. ok,men det skal prøvest ut,vist det har sjedd deg mange ganger på m20,så kan det jo være det her også da,det meste som kan hende med en motor har sjedd med denne snart,så hvorfor ikke det også
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Min teori er luftlommer ol i tilførselsystemet.Av en eller annen grunn har jeg ikke fått startet alle de jeg har byttet topp på av M20 før jeg har gjort dette. Fungerer slik til meg at motoren er etter ved første start for så ikke vil mer. Tar av slangen starter den og går... Kan seff være noe annet til deg. ok,men det skal prøvest ut,vist det har sjedd deg mange ganger på m20,så kan det jo være det her også da,det meste som kan hende med en motor har sjedd med denne snart,så hvorfor ikke det også God teori, tenkte eg ikkje på....Sist bensinpumpa mi gjekk til dunders kinna eg i 5 min før den starta...Er nokk samme skitet
metalheart Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 ja,har prøvd å tørke pluggene ja,ingen hjelp,kan jo være falsk luft,skal få sjekket det nøye,men har skiftet så å si alt av slanger og pakninger i på motoren,så det burde jo være tett nå trodde jeg,men skal prøve ut det med kontakta under insuget,og teste det med railen,så får vi se hva som hender da Gjer det, er nokk berre en bagatell... I mitt tilfelle er det som regel nokke eg har glømt Motor er original? Du har ikkje montert større dyser osv? er nok en bagatell ja,men meget plagsom en,da jeg så for meg at nå skulle det kvines opp med en gang,hehe. motor er helt orginal ja
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Hehe Litt OT men eg har erfaring med att når eg ikkje har trua på att det starter i det heile kjem motoren med eingang, du kan jo prøve det
metalheart Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 HeheLitt OT men eg har erfaring med att når eg ikkje har trua på att det starter i det heile kjem motoren med eingang, du kan jo prøve det skal prøvest umiddelbart
metalheart Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Noe du kan prøve er å starte med bensinslange på fuelrail demontert... da har jeg fått testet ut litt mere. når jeg tok av slangen på fuelrail så virket det som den ville tenne litt,men klarte ikke å starte,litt hosting å harking bare,kobblet til slange etterpå og prøvde,men da var det like dødt igjen. prøvde også og kobble fra pluggen under insug,men ingen forandring,så da er jeg like klok??? men kunne jo virke som det var noe på gang når slangen var av da,men vet ikke hvordan jeg skal få mere luftblanding.fant ingen falsk luft noen plass,alt virker tett og fint???
metalheart Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Har du sjekka BTR? btr?hva er det?
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Bensin trykks regulator, den står i enden av dyse railen...nermest lyktene
metalheart Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Bensin trykks regulator, den står i enden av dyse railen...nermest lyktene aaa,den med vakum slangen ja. er det noen spesielt å sjekke på den?er tett å fin,med ny vakumslange,men er det mere å sjekke med den?
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Den kan vere deffekt men i mine tilfeller har ikkje det skjedd enda så syns det er rart. Om den skulle vere deffekt er vel det grunnen til att motoren ikkje starter pga våte plugger. Har du prøvd å få nokken til å dra deg igang ?
metalheart Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Den kan vere deffekt men i mine tilfeller har ikkje det skjedd enda så syns det er rart.Om den skulle vere deffekt er vel det grunnen til att motoren ikkje starter pga våte plugger. Har du prøvd å få nokken til å dra deg igang ? nei,har ikke testet ut det enda,men fikk et tips i dag av en bmw mekanikker,sjekk ventilstillingene i toppen,kan være på tryne inni der,da blir det vrient å få start. så nå skal jeg få justert det,så får vi se hva som hender da,om problemet ligger der
metalheart Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 fikk stillt ventilene i dag,sjekket også btr,men fremdeles ingen fyring i den føkkings motoren nå fatter jeg ingen ting va som kan hindre den makinen i og starte????????? må vel hive driten i på verksted å legge ut en formue for å finne ut av det tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå