Trono Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Sliter litt med å kjøre diagnose på E31'en min. Har testet program og kabler på andre (nyere) biler, og det fungerer helt flott, men på E31'en er det kun Airbag og ZKE den klarer å lese av. Resten kommer module does not repsond på. Resette service intervall går heller ikke. Har prøvd med nøkkel i pos 1 & 2 med lysene av og på uten forskjell. Noen som har noen tips?
mudbug Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Hvis din bil har ikke det utstyret i bilen, fikk du "module does not repsond", ellers er det dårlig kontakt med styreenhet.
Trono Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Joa, men 8'ern skal såvidt jeg ser i manualen her ha de aller fleste modulene installert og er merkelig at omtrent ingen svarer. Men ser etter å ha søkt rundt på nettet at veldig mange har problemer med carsoft mot eldre BMWer og løsningen kan være alt fra å sku på nærlysene til å bruke en PC med mindre enn 500MHz .. Tror jeg får ta en svipptur innom BMW til uka og få de til å kjøre diagnosen med skikkelig utstyr om ikke jeg finner ut av noe
mudbug Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Du kan sprørre BMW hvilken utstyrs liste for bilen din. De har alle informasjon om bilen da den leverer til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå