code13 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 selger nintendo wii, siden det er for det meste ps3 som får oppmerksomhet. selger med mario party, rayman, wii sports, wii play. 2 kontrollere + nunchucks. maskina er lite brukt, og er strøkent. hvis jeg ikke husker helt feil så ble den kjøp jul 08. da er det vel 1 år med garanti igjen. skal følge med kvittering. skal lete fram ved bud. noen som er intressert? 2000 kr / bud er en gøy konsoll egentlig, men lite venner her i ålesund fører til at party-konsollen blir ståendes. :/ en fin julegave til dama eller ungen?
BimmerKing Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 1300 er bydd =) Jeg kan hente i på Moa eller omegn i løpet av uka
code13 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 hei, må være 2000 minst eller så går den på qxl. eller som julegave til søstra til dama. har lovet dama det.
code13 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Da har denne blitt til en julegave Føles bedre å gi den vekk enn å få inn cash egentlig. Da kan denne tråden slettes, moderatorer. ønskeliste til bimmers.no: La meg få slette egne tråder som ligger på kjøp/salg sidene, de er til ingen nytte når de er ferdig brukt. + at vi gjør forumene mer ryddig
mAZE Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Ingen tråder blir slettet. Bare stengt.. Så denne er herved stengt.
Anbefalte innlegg