M3 Yngve Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Da tid å penger ikke strekker til, og fornuften sier at å ha to "greie" prosjekt biler, ikke er for folk flest ( at jeg ikke kan lære, har prøvd maange ganger ) Så derfor vurderes salg av org 89 mod E30 M3. Bilen er helt org, har ikke tak luke, ikke rust. Bilen er pella ned for lakk, kun tomme dører, front vindu og bak vindu, tak trekk og noe småtteri igjen på karossen. Dette følger med bilen: Ny org fanger med Evo leppe. Nye org skjørter. Nye org skjermer front. Org el annlegg+ 89 mod 316 el annlegg. Bakluke med Evo kopi vinge. Så følger det meste inni bilen, men ikke stoler. Lykter og div følger med. Mangler kun bakfanger av stylinga. Alt understell er fra 316, så den ruller. Ruter osv følger med. Kan følge med 2 stk S54B32 M3 E46 motorer, som fint kan settes sammen til 1 grom motor. Pris kaross uten motor: 70 000,- kr. El seriøst bud. Bare Eu og nye skilter. Pris med 2 dele motorer: 100 000,-kr Flere bilder av bilen kommer til uka, da med de delene som skal selges med. Noen bilder fins her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128325&highlight= Prøv å være litt seriøse på hendvendelsene. Tlf: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Når er bilen førstegangsreg. i Norge? Er svært interessant, men jeg frykter at denne er importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Den har vært i Norge i 6 år nå. Regga første gang i Norge: 25.09-2003 Så da er det ikke lenge til den kan lovlig godkjennes med annen motor. En annen ting er at denne har mye vekt i vognkortet: 1600kg, i tillatt total. Egen vekt: 1280 Med fører : 1355 For aksel 790 Og bakaksel 865 Bilen har ikke heftelser, er BP regga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Mulig innbytte/ bytte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg