bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Hei. jeg Ser litt etter 318Tds for tiden.Noen som kan hjelpe meg med opplysninger angående holdbarhet og evt typiske feil på denne bilen? hva bør jeg se etter? Takker på forhånd for svar
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 hei motoren er i all hovedsak en 2,5tds minus to sylindre. ingen balanseaksel eller noe. holdbarheten vil jeg si ikke er like god, da jeg har sett tre slike motorer med en råde ut av blokka. Alle disse var dog chippet. også vil jeg jo med en gang anbefale en 325tds. 318tds er utrolig slapp. stygg lyd er det og. videre se etter lekkasjer, diesel fra dyse med sensor eller pumpe. pluss standard e36 ting.
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 hei motoren er i all hovedsak en 2,5tds minus to sylindre. ingen balanseaksel eller noe. holdbarheten vil jeg si ikke er like god, da jeg har sett tre slike motorer med en råde ut av blokka. Alle disse var dog chippet. også vil jeg jo med en gang anbefale en 325tds. 318tds er utrolig slapp. stygg lyd er det og. videre se etter lekkasjer, diesel fra dyse med sensor eller pumpe. pluss standard e36 ting. Hmm. Ok. takker for svar.. 325tds er det ikke mange av på markedet men har altid hadd lyst til og prøve en ihvertfall
Turbo-Knut Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 hei motoren er i all hovedsak en 2,5tds minus to sylindre. ingen balanseaksel eller noe. holdbarheten vil jeg si ikke er like god, da jeg har sett tre slike motorer med en råde ut av blokka. Alle disse var dog chippet. også vil jeg jo med en gang anbefale en 325tds. 318tds er utrolig slapp. stygg lyd er det og. videre se etter lekkasjer, diesel fra dyse med sensor eller pumpe. pluss standard e36 ting. Hmm. Ok. takker for svar.. 325tds er det ikke mange av på markedet men har altid hadd lyst til og prøve en ihvertfall Om du har lyst til å legge litt penger i en fullstendig oppussa - strøken 325tds med full M3pakke inn og utvendig med alt utstyr + rustfritt justerbart understell og gromme understellsdeler, 19toms m3 csl sommerhjul og 17toms m-countur vinterhjul kan du alltids gi beskjed på PM. Den har ikke vært annonsert forresten.
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 hei motoren er i all hovedsak en 2,5tds minus to sylindre. ingen balanseaksel eller noe. holdbarheten vil jeg si ikke er like god, da jeg har sett tre slike motorer med en råde ut av blokka. Alle disse var dog chippet. også vil jeg jo med en gang anbefale en 325tds. 318tds er utrolig slapp. stygg lyd er det og. videre se etter lekkasjer, diesel fra dyse med sensor eller pumpe. pluss standard e36 ting. Hmm. Ok. takker for svar.. 325tds er det ikke mange av på markedet men har altid hadd lyst til og prøve en ihvertfall Om du har lyst til å legge litt penger i en fullstendig oppussa - strøken 325tds med full M3pakke inn og utvendig med alt utstyr + rustfritt justerbart understell og gromme understellsdeler, 19toms m3 csl sommerhjul og 17toms m-countur vinterhjul kan du alltids gi beskjed på PM. Den har ikke vært annonsert forresten. Hmmm.. Hørtes dyrt ut hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå