Avus Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Meget pen bil! Den er til informasjon en 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Pen bil, lykke til med salget. Men elvinduer bak, trodde det var kun M3 evo som kom med dette jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Denne var pen lykke til med salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avus Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Mener det står 1991 i vognkortet, og importert til Norge i 1994. Har sett flere med elvinduer bak, men tror ikke dette er så vanlig på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Alt som er produsert f.o.m 09/91 er 92 modeller, selv om det kanskje står 91 i vognkort. Coupe kom aldri som 91 modell. Elruter bak har man absolutt ikke bruk for, men uvanlig utstyr er alltid kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Interresant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avus Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Alt som er produsert f.o.m 09/91 er 92 modeller, selv om det kanskje står 91 i vognkort. Coupe kom aldri som 91 modell.Elruter bak har man absolutt ikke bruk for, men uvanlig utstyr er alltid kult. Ok, da vet jeg det! Nei, er vel ikke det jeg har brukt mest akkurat. Når jeg tenker meg om, så har jeg vel bare prøvd de en gang for å sjekke at de virka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avus Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Da har jeg endelig fått fjernet airbag-lampa! Tok sin tid men, da er hvertfall bilen klar til å selges. Kan nevne at "check coolant level" kommer opp av og til. Er nok kjølevæske, men sensoren er nok ødelagt/dårlig kontakt. Koster 113,- på Koed, men portoen er jo på 155kr så har ikke brydd meg om å bestille enda. Tenkte å vente til jeg trenger flere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 den var meget strøken! Flott bil. Hvor mye kostet det å omlakkere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Bud sendt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avus Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 den var meget strøken! Flott bil. Hvor mye kostet det å omlakkere den? Betalte bare for lakken + jeg hadde "noen" arbeidstimer! (Ja, jeg er lakkerer) Skal man levere bilen til et verksted så er prisen over 30000,- hvis man skal følge takstboka! Og det er bare for utvendig lakkering! Men man får vel som regel litt rabatt på hellakkeringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 legger inn et bud på 60 jeg utvendig er bilen flott! verre med sofainteriøret som bør byttes ut til vader i skinn.. har ventilløftere vært skiftet? tilstand på clutch,bremser? servicer fulgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avus Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 -Vet ikke helt om ventilløfterene har vært skiftet, men har hvertfall vært service på toppen i 2004 mener jeg det sto på kvitteringa. Tror summen var på nærmere 10000,- om jeg ikke husker feil. -Clutch og bremser syns virker bra. -Bud på 60000,- har jeg allerede fått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Innbytte i e34 540iAT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg