The hardcore Stril Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 hei. har kjøpt en m3 motor 95 model med startsperre. lurte på om noden visste hvordan man kobler til startsperren og får bilen til å starte?
LianLi Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 HAr du de nødvendige startsperre boksene samt nøkkel da?
The hardcore Stril Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 HAr du de nødvendige startsperre boksene samt nøkkel da? ja har fått alt nødvendig med..
Bimmerfører Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Har du den ringen som skal sitte rundt på tenningslåsen også, den som hører til nøkkelen. Hvis du har alle delene, boks, ring og nøkkel så skal det egentlig bare være plugg'n play. Har opplevd at hvis det ikke funker, så må man koble vekk batteriet på bilen en times tid, for å slette memory'en og resette systemet på ecu.
The hardcore Stril Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 NOEN FORSLAG TIL KORLEIS EG SKAL KOBLE DETTE?
DreRacing@ Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 SÅNN DET SITTER ORIGINALT I BILEN DU TOK DET FRA
Glennski Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 SÅNN DET SITTER ORIGINALT I BILEN DU TOK DET FRA +1
The hardcore Stril Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Korleis da? har alle komponenten men veit ikkje korleis eg skal koble dem sammen...
Glennski Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Korleis da? har alle komponenten men veit ikkje korleis eg skal koble dem sammen... Men du har vel tatt komponentene fra et sted?
The hardcore Stril Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 fekk dem med når eg kjøpte motoren..
Glennski Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 fekk dem med når eg kjøpte motoren.. Da må du få en bil å se hvordan det er koblet der. Eller søke på nettet. Finner sikkert noe.
Waldez Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Visst alle bokser og kabler er med så passer det vel sammen på bare en måte.
AlXz Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Problemet er vel sikkert at bilen han skal ha dette i, ikke har el-nett til dette. Da dette sitter i bilens el-nett og ikke motor-el nettet. Så må legges opp (koble sammen disse boksene, og så går det såvidt jeg vet én ledning ut til motorstikket (som kobler motorelnett og bilelnett sammen))
bmw-mads Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 den ene boksen (den lille) sitter over pedala dine eller du bare følger ringen som sitter rundt tenningslåsen.. på pasasjersiden sitter den store boksen. så er det bare og koble på alle ledningene og fyre opp lett igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå