Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spørs hvilket varmeapp du har. Har du Behr med ac så må du litt opp med dashen for å ta ut hele "klumpen", har du valeo klarer du det med å bare demontere litt deksel på førersiden, tror det gjelder simens sitt også.

Skrevet

var nok varmeregisteret ja:P

var dam på dekselet under registeret, så nå er nytt bestilt:)

måtte også kjøpee nye rør i følge jæger siden bmw hadde gjort litt forandringer på nye varmeregister...

• 2 weeks later...
Skrevet

måtte demontere deksler ovenfor pedaler på førerside og ta vekk midtkonsollen...

så måtte jeg skru av rørene og dra ut registeret.

På det nye registeret passet ikke de game rørene så jeg fikk med nye rør fra jæger og måtte koble disse til slangene fremme i torpedoveggen:P

Skrevet

Hvordan var det i skjøten/koblingen i torpedoveggen?

Du satt først inn varmeapparatet, for så å ta den lille rør biten/koblingen ned i motorrom og skru den fast? Med o-ringer imellom?

Kom bra til kjøleslanger og vannventil bak motor? Samt skruene som fester varmeapparatet?

Måtte du ha på noe guffe eller noe mellom varmeapparat kant og karosseri for å tette?? :-)

Skrevet
Hvordan var det i skjøten/koblingen i torpedoveggen?

Du satt først inn varmeapparatet, for så å ta den lille rør biten/koblingen ned i motorrom og skru den fast? Med o-ringer imellom?

Kom bra til kjøleslanger og vannventil bak motor? Samt skruene som fester varmeapparatet?

Måtte du ha på noe guffe eller noe mellom varmeapparat kant og karosseri for å tette?? :-)

Fremme i torpedoveggen var slangene koblet på rørene til registeret med vanlige slangeklemmer.

Har ikke rørt varmeapperatet, men koblet av rørene som gikk inn i varmeregisteret før jeg tok det ut (3 rør), men kunne ikke dra det ut før panelet til midtkonsollen var borte, så måtte løsne denne littegrann:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...