ironM Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Hei er det noen her på forumet som har hatt duggproblemer pga lekkasje i varmeregisteret?
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Ja det er ikke et uvanelig problem på e34
ironM Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 hehe hvor pleier d å lekke i d da:P?
Flatshift Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 jeg har også samme problem med dugging på frontruta, må demontere hele dashbord for å bytte slanger/register?
vagga Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Har også problem med dugg på frontruta.. Regner med det er det samme som dere andre sliter med, ettersom det er ett vanlig problem.
Hoem Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 spørs hvilket varmeapp du har. Har du Behr med ac så må du litt opp med dashen for å ta ut hele "klumpen", har du valeo klarer du det med å bare demontere litt deksel på førersiden, tror det gjelder simens sitt også.
Flatshift Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 okai. jeg har vanlig varmeapparat uten AC. ser man registeret lett når du har demontert deksler rundt førersiden??
ironM Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 var nok varmeregisteret ja:P var dam på dekselet under registeret, så nå er nytt bestilt:) måtte også kjøpee nye rør i følge jæger siden bmw hadde gjort litt forandringer på nye varmeregister...
ironM Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Fått montert registeret nå og duggen er borte;)
Flatshift Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hvordan var dette å bytte da? må nok det på min jeg og. har du en liten DIY på det ? mats
ironM Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 måtte demontere deksler ovenfor pedaler på førerside og ta vekk midtkonsollen... så måtte jeg skru av rørene og dra ut registeret. På det nye registeret passet ikke de game rørene så jeg fikk med nye rør fra jæger og måtte koble disse til slangene fremme i torpedoveggen:P
AlXz Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Hvordan var det i skjøten/koblingen i torpedoveggen? Du satt først inn varmeapparatet, for så å ta den lille rør biten/koblingen ned i motorrom og skru den fast? Med o-ringer imellom? Kom bra til kjøleslanger og vannventil bak motor? Samt skruene som fester varmeapparatet? Måtte du ha på noe guffe eller noe mellom varmeapparat kant og karosseri for å tette??
ironM Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Hvordan var det i skjøten/koblingen i torpedoveggen?Du satt først inn varmeapparatet, for så å ta den lille rør biten/koblingen ned i motorrom og skru den fast? Med o-ringer imellom? Kom bra til kjøleslanger og vannventil bak motor? Samt skruene som fester varmeapparatet? Måtte du ha på noe guffe eller noe mellom varmeapparat kant og karosseri for å tette?? Fremme i torpedoveggen var slangene koblet på rørene til registeret med vanlige slangeklemmer. Har ikke rørt varmeapperatet, men koblet av rørene som gikk inn i varmeregisteret før jeg tok det ut (3 rør), men kunne ikke dra det ut før panelet til midtkonsollen var borte, så måtte løsne denne littegrann:P
Flatshift Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 må bilen tappes for kjølevann etc før man drar av slangene til registeret??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå