Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

hva kan det bety at det kommer en ganske rask tikkelyd fra motoren på min 325 e30? hører det best med panseret åpnet med motorn på tomgang, og jeg føler lyden har blitt mer intens i det siste. det er ikke mannen med ljåen vel? :(

Skrevet

Prøv å forklar litt bedre, er det tikke eller klakke lyd?

Lite olje? Er det på kvar sylinder? dette kan du sjekke vet å høyre igjennom eit skruhjern på toppen ved kvar cylinder...

Skrevet

hmm.. er godt med olje på. men lyden kan helle mot klakking ja, det går i en ganske høy hastighet. synes å komme fra/gjennom toppen/topplokket? fra hver silynder?? shit, skal sjekke, høres seriøst ut?

Skrevet

Neida, ikkje ta sorgen på forskudd...Du kan no kanskje prøve å filme litt, legge ut på youtube og linke til filmen her...

Litt lettere da :)

Skrevet

Har du nokken motor kyndige i nærheten? Det er det beste, sånne ting er vanskelig å bedømme når man ikkje høyre og ser sjølv...

Skrevet

doh, exenterhjul. skal finne ut mer om. finnes noen quicksjekk på om det er slitasje der? den går på alle sylindre og drar som bare juling, kanskje bare med en svak pulserende resonans i bakgrunnen av motorbrølet i jevn cruising.. artig å skrive inn her forresten, som å åpne pandoras eske (eller panseret på bilen min, om du vil) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...