Hans Wilhelm Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Relativt mye skadet bak, men fremdeles mye bra deler. Bilen er bostongrønn. Ta kontakt om du trenger noe. Holder til i Hokksund. Ønsker ikke å sende.
AlXz Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Edit: så svar på spm mitt i tittelen nå Dører..., rustfrie? Noe skader?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Hei! Har en touring som kunne trengt begge skjermer foran, panser og frontplate med nyrer hvis det er facelift, hvis de er fine i lakken og ikke skadet? Har du noen pris på dette?
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Edit: så svar på spm mitt i tittelen nå Dører..., rustfrie? Noe skader? Høyre dør er bra, den venstre er merket av påkjørselen for å si det sånn...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 kan du hive opp noen bilder av bilen?? Bilder kommer etterhvert
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Hei! Har en touring som kunne trengt begge skjermer foran, panser og frontplate med nyrer hvis det er facelift, hvis de er fine i lakken og ikke skadet?Har du noen pris på dette? Skjermer og panser er bra. Frontplata ser det ut som er borte allerede.
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 motoren? pris? Motoren skal jeg bruke selv, sorry
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Skal være bra. Bilen har ikke gått lenger enn ca 145', og ikke vinterkjørt siste 4-5år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå