Nøstbakken Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Byr 500 for m-listene hvis de er pene vil ha igjen 700kr. er nesten nye og kun sitti på bilen noen uker. Ok. Men "nesten" nye spiller ikke mye rolle da man uansett må ha nye klips Men regner med du får solgt de fort Hvis ikke så send meg en PM. Budet står Du må ikke ha nye klips selv om dem har vært montert. Har tatt min av og på bilen mange ganger og alle klipsa er hele. 700 kr er billigt for nesten nye m lister. Ok Trodde klipsene måtte byttes hvis de var brukte jeg. My mistake Skal nok sikkert ikkje så mykje til før du knekker noko klips viss ein er litt for hard hendt når man tar dem av , men personligt har ikkje dette vært noko problem .
-Erik- Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Byr 500 for m-listene hvis de er pene vil ha igjen 700kr. er nesten nye og kun sitti på bilen noen uker. Ok. Men "nesten" nye spiller ikke mye rolle da man uansett må ha nye klips Men regner med du får solgt de fort Hvis ikke så send meg en PM. Budet står Du må ikke ha nye klips selv om dem har vært montert. Har tatt min av og på bilen mange ganger og alle klipsa er hele. 700 kr er billigt for nesten nye m lister. Ok Trodde klipsene måtte byttes hvis de var brukte jeg. My mistake Skal nok sikkert ikkje så mykje til før du knekker noko klips viss ein er litt for hard hendt når man tar dem av , men personligt har ikkje dette vært noko problem . Pluss at de nesten ikke koster noen ting.
NoName Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Har du tannstang, motorlabber og gasswire ? pris og bilde ?
thagen2 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Har du tannstang, motorlabber og gasswire ? pris og bilde ? motorlabber? har kun de bildene jeg har lagt ut.
-Erik- Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Kan du legge ut eller sende meg bilde av baklyktene? Er de strøkene? Orginale eller kopi?Mvh orginale m3 lykter eller kopi?
thagen2 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Kan du legge ut eller sende meg bilde av baklyktene? Er de strøkene? Orginale eller kopi?Mvh orginale m3 lykter eller kopi? er nok ikke orginale.
-Erik- Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Kan du legge ut eller sende meg bilde av baklyktene? Er de strøkene? Orginale eller kopi?Mvh orginale m3 lykter eller kopi? er nok ikke orginale. ok, hvordan er passformen på de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå