Gå til innhold

Sentrallås 91 mod 318 e36


GTRacing
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Da har jeg fått min første bmw og må si jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på bilen med tanke på at det er en sliten 318 til 10 lapper.

Men noen problemer er det jo seff...

Sentrallåsen, som er et typisk problem har jeg skjønt, virker ikke, men det som er mitt problem er at 2 stk vinterdekk ligger i bagasjen og den får jeg ikke opp med nøkkelen. tanklokket fikk jeg dirket opp, så jeg får nå fylt bensin, men bakdørene og bagasjeluka vil ikke opp.

Sentrallåsen er for meg ganske uvesentlig, jeg vil bare få opp dørene og bagasjelokke.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få kobla vekk sentrallåsen, virker som at det er den som holder igjen.

tips og triks mottas med stor Takk.

Glenn

91703262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lignende problem på gamle E36,n min. At bagasjeluka ikke ville låses opp. Det jeg gjorde var å ta ut bakseteryggen. Slå ut dekslet i metallramma der hvor det er muligheter for å sette inn skipose (i midten av ryggen)

Så kom jeg baki for å rive av dekslet innom bakluka. Og da rekker du til staget for å låse opp å åpne :) Det er lettere enn det høres ut som. det var no ihvertfall det jeg gjorde. Viste seg bare at den "pinnen" på låsen i bakluka til sentrallåsen var bøyd. Så jeg bare bøyde den på plass.og etter det var alt i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...