///MPower Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Gjør som meg - Kjøp nytt Kjøpte selv 3.6 svinghjul på GS i sommer. Blir å montere sammen 600hk clutch fra OC-clutch i løpet av vinteren Blir spennende å merke forskjellen (om det er noen... ) har lyst på jbracing sitt alusvinghjul men koster jo en del. får jeg ikke tak i vanlig til februar så kjøper jeg det
///MPower Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 noen av dere som har m30 vanlig svinghjul da
sealed Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Har et enkelmasse svinghjul fra 88mod 735i M30B34, chassienr: WBAGB310401627963 Hva vil du gi for noe slikt?
Derrick-sedan Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg har et JB-alusvinghjul du kan få kjøpe av meg til kostpris. Det sitter på bil og må demonteres først. Har ikke vært kjørt med. Fikk feil til min E28 M5, jeg skulle hatt med triggerpunkt til følere på girkasse. Bilen vil derfor ikke starte. Send meg en PM om det er interssant. Det er et smykke av et svinghjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå