Gjest Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hei, driver en del med dette selv, så tenkte jeg kunne tilby dette i noe begrenset form til forum medlemmer. Chip til alle e30/e34/e36 td og tds motorer (m21 og m51) skaffes og monteres for en billig penge på østlandet. Jeg er enten avhengig av at du har veldig god greie på dette, og leser av alle nummer jeg trenger (nummer på styreenhet, på epromer, og eprom type), eller at du bare kommer med hele bilen, så tar vi ut styreenheten og omprogrammerer den chippen som står i. Software kommer fra de store leverandørene. Dette er ikke noen bedrift eller noe, er noe jeg vurderer å gjøre om folk er interesserte. Ingen garanti annet enn at du ikke betaler før du har prøvd bilen og er fornøyd er du ikke fornøyd justeres alt bare tilbake til originalt igjen. dette blir VESENTLIG billigere enn å gå til tuning firmaene, da de krever en helt latterlig pris for dette.. prisantydning ved omprogrammering av den chippen som står i: 1700
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hvordan går det i afgani? hehe blir det mye chipping der eller?
Gjest Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Neimen god dagen takket være den forbanna KOMMUNISTISKE DRITT REGJERINGA SOM VANT VALGET IGJEN! så skal jeg ikke til gani med det første nei... Hvordan er formen på verkstedet da?
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hehe såpass ja.. Nei! er liv å røre der som vanlig.. hehe... vi peiser faktisk ut mer arbeid no enn ka vi har gjort før, så alle er egentlig i godt humør der oppe Er jo seff kommet til den der helvetes dekk sesongen... men ellers en det går alt fint. Venter en liten en i Mars.. En liten jente:) Du da, noe nytt?
Gjest Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Dette gir som alle normale oppgraderinger, ca 170 hk (+) 340-350 nm (+)
Gjest Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 kan skaffe til denne også ja samme pris skal som de andre, gi minimum 20hk og 25nm i virkeligheten er det ofte en del mer. vil ikke anbefale å ta ut noe veldig mye mer på en org 318tds.
JulianS Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Jo har lyst til å ta ut litt mer så dritten kanskje ryker også få klemt medi en m47:)
Gjest Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 m47d20? ville heller tatt m51. dette fordi m51 er nesten idetisk elekronikk messig. i tillegg så kjører m47 på et annet elektronikk system, som ikke chippes, men flashes. Du får gi meg ecu nr, eller komme med bilen så får du en chip så det blir litt mer trøkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå