Pitstop Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Selger mine Hvite 15" 4x100 OZ felger med piggfrie Yokohamma vinterdekk som har stått på E30 4 nye dekk men 1 slitt på innsiden pga bilen dem sto på i 3 uker hadde skjev spissing Felgene er helt grei, men en av felgen er ikke noen skjønnhet å se på og trenger litt pleie Selges billig for 2000 kr Dette er dyre kvalitetsfelger Sender ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Mye blir det i frakt til oslo for disse? Bilde av det slitte dekket? Kan være intressert i en kjapp handel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Orker desverre ikke alt styre med å sende felgene, da de selges så billig Kommer bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har du et tlf.nr. du kan treffes på? Edit: Trenger ikke likevel. Han som ville ha tak i deg ang. felgene har visstnok snakket med deg på jobb dersom jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har du et tlf.nr. du kan treffes på?Edit: Trenger ikke likevel. Han som ville ha tak i deg ang. felgene har visstnok snakket med deg på jobb dersom jeg ikke tar helt feil Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå