NiXon Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hei! Jeg lurer på om det er noen som veit av et sted jeg kan få tak på en 2 eller 2,5 liter turbomotor komplett og et sted som setter denne inn. steder i tyskland eller noe. ? Har en 518 e34 95mod denne har bare gått 180000. på forhånd takk
NiklasJa Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Du har ikke vurdert M5 motor? Er faktisk ikke så fryktelig mange turbo bygg i tyskland. Du kan lete etter komplette biler på blocket.se, da er det bare å flytte over alt og du har en delebil. Motorer florerer det av her på bimmers og på autopower.se
NiXon Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Aha, jo m5 er helt klart et alternativ. men jeg må ha et sted deg jeg får den satt i sammen med at jeg kjøper for har ikke vært bortti den biten så mye. veit du om noe sted som setter inn og selger m5 motorer `?
NiklasJa Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hör med helge vik ( http://www.hvmotorsport.com/ ). "m5_klaus" har nettopp gjort dette byttet hos han og "E28 TURBO" skal vel få bygget M5 turbo hos han straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå