Bimmerhansen Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Har en 2005 118D 122 Hk. Denne hadde jeg tenkt å dra litt ekstra hk ut av. Noen erfaringer med hva slags firma jeg bør kontakte. Vil jo selvsagt ha mest mulig effekt, en hyggelig pris men viktigest av alt, at bilen min ikke tar noe skade av det. Takker for svar av folk som har erfaringer med diesel-omprogramering eller chipping.
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 hør med ts racing. De er vel størst i Norge.
Bimmerhansen Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 har hørt med de men syntes de er dyre og har dårlige erfaringer med de? Kammerat som hadde en S3. Den hadde tilstandsrapport og var i meget bra stand, kun gått 78.000 TS chippa denna og den motoren gikk i dass etter 4 måneder. Så er litt skeptiske til de. Ser de bila de kjører på gatebil også, er jo noe galt hele tiden
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 ESS, de kjenner BMW som sin egen baklomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå