Exscalibur Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 mye bra deler. sjekker bare intressen. kommer bilder i løpet av dagen. kan nevne noe her.. angel eyes 17 tommere bakrutesenker sota baklykter effektpotte el takluke svart interiør og mørke grå seter dørene skal vere fri for rust
Monica 325i Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 kor mykje for bakrutesenker? bilde av den?
hypah Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Har du girkasse, clutchhus, mellomaksling, diff, brems- og clutchpedal? Eller noen av delene? Og hvor mye for bakpotta? Bilder?
Exscalibur Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 bakrute senker er grå samme som bilen og er strøken. går for 4-500 kr pluss frakt. dempere skal jeg bruke selv. angel eyes må jeg se om jeg kan bruke dem selv. ¨ panser er ødelagt. dørene og bagasje luka er bra da. det er automat kasse på bilen. motor virker veldig bra tross alt 300 000 km. eksosen trur ikke jeg er noe og ha. har fåt sett over litt no og skal se litt til. ta noen bilder og legger ut i kveld.
Monica 325i Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 vel dumt spørsmål men korleis blir den bakrutesenkeren festa?
Exscalibur Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 vel dumt spørsmål men korleis blir den bakrutesenkeren festa? den fester du med svart sika flex. og drar den fint ut med en våt finger så den blir jevn og fin.. jeg selv tok en lastestropp rundt og inn gjennom bilen og ventet til dagen etterpå til det fikk tørket. ingen problem men husk sikaflex kan bli no skikkelig rot vist du ikke er forsiktig;) bare en liten tanke
Monica 325i Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 vel dumt spørsmål men korleis blir den bakrutesenkeren festa? den fester du med svart sika flex. og drar den fint ut med en våt finger så den blir jevn og fin.. jeg selv tok en lastestropp rundt og inn gjennom bilen og ventet til dagen etterpå til det fikk tørket. ingen problem men husk sikaflex kan bli no skikkelig rot vist du ikke er forsiktig;) bare en liten tanke oki. 400+frakt?=)
Exscalibur Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 vel dumt spørsmål men korleis blir den bakrutesenkeren festa? den fester du med svart sika flex. og drar den fint ut med en våt finger så den blir jevn og fin.. jeg selv tok en lastestropp rundt og inn gjennom bilen og ventet til dagen etterpå til det fikk tørket. ingen problem men husk sikaflex kan bli no skikkelig rot vist du ikke er forsiktig;) bare en liten tanke oki. 400+frakt?=) Heilt greit det:) send meg adresse og sånn på Pm så skal jeg plukke den av i morgen kveld. og sende den fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå