kristian87 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Skal selge hjulene som sitter på cab'en pga kjøp av nye... Noe kantkjørt noen steder, og lakken har boblet og sluppet noen steder. Dekkene er 225/40. Usikker på innpresset på disse. Bra mønster i dekkene. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 kan du sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian87 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Kan sende ja, men da vil jeg helst ha forhåndsbetaling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 de er u orginale? 8.5*18 på alle felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian87 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Vet egentlig ingen ting om disse felgen. Satt på bilen når jeg kjøpte den for en uke siden, og har ikke hatt de av ennå. Hvordan finner jeg ut om de er originale eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 vis de er org står de BMW på innsiden av felgen + delenr. Men vis du har 225 bak også og det ikke er mer strekk i dekka bak enn fremme er di u.org. i og med bakfelgen skal være en tomme bredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bud, kan få 2000 av meg og jeg kan hente fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå