stokke Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hei, på min e34 er det ganske stor død-gang i rattet. Hvor er det problemet pleier og ligge?
kimmid Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Har du sjekket slark i rattakselleddet? mener det er 2 pukter der det kan være slark.
Turbo-Knut Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hei, på min e34 er det ganske stor død-gang i rattet.Hvor er det problemet pleier og ligge? Slakken ligger ofte i selve styresnekka, noe som kan justeres en del. Ellers er det ledd som kan være slitt, styreledd, opphengskuler/foringer, rattakselledd, hjelpesnekke.. ikke helt uvanlig at det er litt slark flere steder på gamle biler, og E34 er intet unntak.. Sjekk også etter slakke mellom akslingen ned fra snekka og til pitman-armen (armen mellom styresnekke og parallellstag) Ta en grundig sjekk rett og slett
stokke Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 noen som har tegninger av hvordan det er bygd opp? for jeg vet ikke hva 90% av det dere sier er fornoe:)
Turbo-Knut Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 noen som har tegninger av hvordan det er bygd opp? for jeg vet ikke hva 90% av det dere sier er fornoe:) Da styringa er av de aller viktigste tingene på bilen din, vil jeg anbefale deg å ta den til en kontroll på et bilverksted. Der bør du kunne få en forstillings kontroll sammenliknet med EU-kontroll og til en svært overkommelig pris. Om deler av styringa må skiftes skal forstillinga justeres, og da er det en verkstedjobb uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå