THORSEN MOTORSPORT Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 ønsker og få tak i m3 evo3 vinge og den største typen flipp.noen som har noen av delene??
Øystein E30 M3 Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Eg har 2stk med spor til flap. Den eine er med vanlig size carbonflap, og den andre mangle flap! Er på jobb i 3-4veker til, men har du ikkje fått tak i til dess så kan du muligens få kjøpe den eine eg har. Viss eg klare å bestemma meg for kass av di eg vil ha sjøl hehe..
R Andersen Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Jeg har en i glassfiber på lager med vanlig flapp.
325ti Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Jeg har en i glassfiber på lager med vanlig flapp. Kvanta kosta? Samme til deg øystein. hva skal du ha for dem med karbonflappen? Desse i GF. buer de ned på midten etter hvert. No erfaring med det Mr R.Andresen?
R Andersen Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Den koster kr. 5400,- + frakt, og den har flapp i carbon. Har solgt noen slike, og ikke hatt noen problemer med det du nevner.
Recommended Posts