sv90 Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 tenkte jeg skulle lage tråd om den nye bilen min går litt sakte framover men er på vei det er 92 318is som er bygget om til m50b28 bilen er en på forumet som har eid tidligere men ha kræsjet den så kjøpte jeg den her er noe av utstyret på den KAROSS: grått eletrisk skinn med armlen kjøre komp. short shift m fangere m side skjørt m lister m ratt m speil coilovers m list på bak luken ac bakrute senker takluke klima nye ruter forann og bak rondell 58 felger m3 baklykter.. hvit blink rundt om MOTOR: m50 b25 innsug, dyser og styre enhet så yter vel ca 220 hester det er også m20 svinghjul og clutch har lykte senkere og m3 sperre diff som jeg ikke vet om jeg skal ha på bilen enda:P men ligger ut noen bilder men har kommet ganske langt men glemt og ta bilder
RoaldJ Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 fint prosjekt.. blir det hel-lakkering eller? måtte den jigges etter skaden?
bmwkizn Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Så ut som du har jobbet litt for å få den bra igjen Bra jobba
sv90 Posted October 20, 2009 Author Posted October 20, 2009 fint prosjekt.. blir det hel-lakkering eller?måtte den jigges etter skaden? takk det blir ikke hel-lakkering tror jeg men lakker begge sidene og fronten nope den var snor bein byttet karosseri deler, div motor deler og mellom aksling siden gir kasse festet var knekt og da var skjøte leddet på mellom akslingen gåen:/
sv90 Posted October 20, 2009 Author Posted October 20, 2009 Så ut som du har jobbet litt for å få den bra igjen Bra jobba ja har vært en uke nå med lange kvelder men begynner og se slutten på det nå
sv90 Posted October 21, 2009 Author Posted October 21, 2009 ja i går kjøpte jeg ny dynamo til bilen da men som står på hadde fått seg en trøkk i smellen... har og tatt servis på bilen, den likte og få fersk castrol olje fikk også den siste panser hengselen jeg trengte i dag så i morgen blir det og skru den helt ferdig sammen. satser på og få skilter på den over helgen
sv90 Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 var ute på kjøre tur med bilen i går på prøve skilter og den funket bra helt til diffen røk så nå er det montering av m3 diff i uken og håper på skilter om ikke så lenge;)
sv90 Posted October 27, 2009 Author Posted October 27, 2009 ja i dag fant jeg ut hva som var gale med diffen det ene festet var knekt rett over
Recommended Posts