Mafia 323 Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 hei! i går merket eg at lyktespyleren på høyre side e begynt å lekke.. alt virker helt fint men når eg e ferdig å spyle renner det fortsatt ut gjennom dysene.. noen som har vert borti dette å vet ka som må byttes?
Niklas Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Høyres ut som om dysene ikkje er tett. Anntar at du må skifte desse, sjå om det kjem ifrå dysene og ikkje slangen. Men den veit eg sluttar lengre inne så det er vel dysene.. Dysene er dyre bare så du veit det
Brian Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Hadde slangen lekt så hadde vel trolig lekkasjen vært lengre bak under lykta, hvor det hadde dryppet ned på bakken under bilen. Tipper det er dysa som er gåen, så den må nok byttes. Koster en del for en ny orginal en, men sjekk også koed for brukte dyser. Bytta selv min og betalte ikke stort mer enn 200-300kr for en som var god som ny derifra.
Mafia 323 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 takker for svar. ringte litt rundt å fant ut at det muligens va en pakning inne i dysehodet så må byttes så ska nok få orden på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå