elementz Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Kjøleslangen løsnet fra "røret" idag under kjøring. Og som bildet under er innfestingen/røret knekt av, så får ikke festet kjøleslangen slik at den sitter fast. Må radiatoren byttes? eller noe annet som kan gjøres? t.d kjøpe et alu rør av et slag "midlertidig" sånn at jeg kan få kjørt bilen til der jeg faktisk bor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 noen som kanskje vet ca hvor bredt dette "røret" er? slik at jeg kan jalle det til med t.d et metallrør? Hvem tar ansvar å stikker ut å måler på sin E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Bredt.., mener du diameter? El tykkelse på plastikken?? Tror du helst bør bytte radiatoren, men sett flere lime det osv.. En her som knakk hele dritten av omtrent, og limte med noe 2komponent lim på slangen helt inntil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 mener selvfølgelig diameter, stod bare helt stille.. skal selvfølgelig bytte radiatoren, vil bare ha noe midlertidig så jeg kan få flyttet bilen. Bilen står nemmelig et godt stykka unna meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Står på realoem.com / bmwfans.info tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubulence Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Dette skjedde også med min bil for ca. 1 uke siden. Meeen, min knakk litt lengre tilbake enn din. Trykte på, og strammet med slangeklemmen igjen *FLAX* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayers Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ring radiatorservice.. rimlige nye radiatorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå