spirit of åsen Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 94\95mod, 215.000km, Eu ok i august, nye bremseskiver og klosser både frem og bak. Motor byttet, ca 185000 ifølge huggeri. Nytt batteri og 2 ny sommerdekk. 18" sommer og 15" vinter(utslitte vinterhjul) Litt stereo følger med, bla 2x12" Lighting subèr. El.cab fungerer ikke, antagligvis en sensor, AC ikke fylt etter motorbytte. Litt rust på venstre bakskjerm. Noen småbulker og riper. Bud.... Tlf: 99016108 Bilen befinner seg på Åsen i N-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ca pris? Og bilder? Holder du til på Åsen i Nord Trøndelag? (tenker på nicket ditt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirit of åsen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Bud vurderes i forhold til om jeg skal beholde den til neste "sesong" eller selge den nå. Bilder skal ligge i tråden nå, og ja den befinner seg på åsen ca pris? Og bilder? Holder du til på Åsen i Nord Trøndelag? (tenker på nicket ditt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ok. kan være intressert.Men det kommer an på pris selfølgelig. Muligheter for å komme å se på den imorgen f,eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirit of åsen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Passer bedre med torsdag, da kan jeg være hjemme hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Ok. Da kommer jeg på torsdag å ser på bilen Send meg nr,et ditt på PM så ringer jeg på ettermiddagen/kvelden å avtaler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Så nr,et ditt sto på tråden nå.beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirit of åsen Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 ingen som har tid til overs og vil forberede seg til neste sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Prisantydning? Årsak til motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirit of åsen Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Har denne bilen enda og ønsker å selge den igjen. Eu ok i Mai, byttet en foring samt en fjær. Km omkring 217000,- Ring 99016108 evt mail: sasolheim@akvagroup.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå