NSR Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Bosh frontlykt-glass m.m selges. Se bilder og kom med bud på PM Er egentlig komplette frontlykter, bortsett fra at plast/ramme og div mangler på den ene. Den andre er fortsatt komplett (sitter bare ikke sammen på bildene).
Beivakongen Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Hvordan tilstand er det på glassene, mye matt?
NSR Posted October 22, 2009 Author Posted October 22, 2009 Hvordan tilstand er det på glassene, mye matt? De er ganske fine, men er nok noe steinsprut/merker.. Er tross alt brukte lykteglass
Djokon Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker...
AlXz Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker... Det er el-motorene til høydejustering
Nagin Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker... Høydejustering
Recommended Posts