Rayman Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Selger min oppusset bakstilling som skulle brukes til eit E36 prosjekt, men siden det heller ble E30 så skal dette selges. -Alt er sandblåst -Grunning og malt 2 strøk med industrimaling -Nye hjulagre -Nye forsterket foringer i ytterste og nederste bærearm -Nye Polyforing i fremste bærearm Bakstillingen har rullet 134.000km så diffen er i super stand tight og fin! Alt er i deler, eneste som mangler for å få den komplett er 4.stk foringer som skal sitte i traversen, 2.stk foringer til stabstag og bremsekalipperene følger ikke med. Det er blidt satt på 325 flens på diffen så den passer rett på 325 mellomakslingen altså den kan skrus rett på en 325 uten noe modifikasjoner. Bakstillingen var allerede i go stand før den ble renovert, men jeg liker når ting er som nytt Eit bilde før den ble renovert:
SiohZ Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 hehe holder på og gjøre d samme med min bakstilling fra m3 hva skal du ha for dette ?
Rayman Posted October 21, 2009 Author Posted October 21, 2009 sandblåste du delene før du grunnet ? Hehe, er du seriøs? Pris er ikke satt kom me bud!
SiohZ Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 hehe, leste ikke hva du hadde skrevet i annonsen:P så bare på bilder.. brukte du syregrunning ?
Recommended Posts