Gå til innhold

545i Turbo selges gi bud ... starter på 25 000

Ceylon
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1376286#1376286

Grommere enn m5. Ved en bar så ligger man på nesten 400hk og 600nm. Akkurat skiftet toppakning og stillt ventiler

Her er det 750 bremser forran 540 bak

m5 understell driv og gear

polyforinger

540 breifront og panser

m5 skinninteriør som er fint

sorte de lykter

senket

m106 745 turbomotor... har underspyling

d

Og det følger med bunke med papirer fra biltilsynet på godkjenning med m106 turbomotor på DENNE bilen at den BLIR godkjent om de delene som er nevnt over er montert.

Det må påregnes noe småtteri for å få den helt gjennom som litt rust på venstre kanal og skifte bakre mremserør.

Må koble de tre ledningene som forrige eier røsket av uten å merke når han skiftet toppakning. Disse har med tenning og bensintilførsel å gjøre.

Ellers så ville den blitt fin med ny lakk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet i Bergen den bilen der ja :) Gikk her i trondheim før den der :) kjenner hun som hadde den :)

Hehe.. ja ingen tvil om at denne var bygget for en jente.. Var skjært ut 3 stk hjerter i panseret, hehe...

Tusen takk for tipset ang han som har bygget den. Du har vel ikke tilfeldig vis ikke nr til verkstedet hans. Er liksom bare tre ledninger og noen bensinrør så er det tut å kjør på biltilsynet å stemplet ombyggingen inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder av hvorden den ser ut NÅ? :) Virker som et artig bygg og en morsom bil det her. Tar ikke innbytte?

Saken er at bilen står ett stykke unna der jeg bor.... Men se for deg at fronten er hel og komplett ... med lykter montert... Og stolene er tatt ut for å legge nytt teppe. Det blir gjort på ett par timer og gjort klart om noen velger å kjøpe den. Orker ikke rører den mere før jeg vet at den enten starter eller noen SKAL ha den.

Dettte er hvertfall veldig billig og ikke noe kjempe prosjekt. Og med papirer på denne motoren i bilen blir det en verdifull bil når den er ferdig.

Kan ta inbytte, hva har du? Er ikke interessert i å betale noe i mellom hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en '91 525i sedan :) Med M50 motoren. Veldig fin å se på, og ja. Det er noe SMÅplukk. Er jo en 18 år gammel bil :) Ble hentet fra tyskland, og har vært i Norge i 8 år mener jeg? Husker ikke HELT når den er førstegangsregistrert i Norge, men er rundt der :) Kan sende bilder seinere om du er int. Akkurat nå sitter jeg i klasserommet og ser på folk som framfører noe drit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en '91 525i sedan :) Med M50 motoren. Veldig fin å se på, og ja. Det er noe SMÅplukk. Er jo en 18 år gammel bil :) Ble hentet fra tyskland, og har vært i Norge i 8 år mener jeg? Husker ikke HELT når den er førstegangsregistrert i Norge, men er rundt der :) Kan sende bilder seinere om du er int. Akkurat nå sitter jeg i klasserommet og ser på folk som framfører noe drit :P

Da kommer det an på hva du er villig til å gi imellom, hvilket interiør og hva farge bilen din er..km .. ol.. :wink:

Jeg har satt prisen lavt forde pengene kunne kommet godt med til helgen. Etter helgen trenger jeg egentlig ikke å selge så da vil jeg ikke selge billig for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er 5000,- t o m fredag? Eller 40.000 t o m fredag også går prisen opp?

Hehe.. ja er hvertfall ikke 5000 for en bil som dette. Men mest sansynlig så treger jeg ikke selge denne etter helgen altså. Da har jeg muligens ordnet pengen jeg treng på en annen måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...