koldal Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Har en e30 320 i jeg var og handlet meg. Problemet er at får ikke til å få nærlys+vanlig kjørelys i baklamper til og fungere. Fjærnlys, tåkelys + blinklys fungerer, Har skiftet: -Lysbryter -div rele -sjekket alle sikringer. Hva kan være problemet? Takker for svar
koldal Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 nei står på flunka nye baklykter og har prøvd og skifte fremme
rollertoy Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Ville tatt frem måleinstrumentet, fulgt ledninger og målt meg frem... evnt. fra sikringsbokse... eller lysbryter..
E30IX Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Har en e30 320 i jeg var og handlet meg.Problemet er at får ikke til å få nærlys+vanlig kjørelys i baklamper til og fungere. Fjærnlys, tåkelys + blinklys fungerer, Har skiftet: -Lysbryter -div rele -sjekket alle sikringer. Hva kan være problemet? Takker for svar Du får altså ikke de røde kjørelysa til å virke ? Lyser noen av servicelampene oppe ?
koldal Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 ja lyser 3 av servicelampene. Nei får ikke lys i nærlys fremme, røde kjørelys bak+ bremselys.
E30IX Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 ja lyser 3 av servicelampene.Nei får ikke lys i nærlys fremme, røde kjørelys bak+ bremselys. Går utifra at det gjelder begge sider da ? - Lysbrytern ? - Test å gi manuel jord. - Sjekk at innfattningen til baklysa ikke har erodert og bytt pære, evt kryssbytt. Har nettopp gått over noe tilsvarende og fått løst alt rundt lys. Det var prøv, mål og feilsøke. Siden det er begge sider så ville jeg tipper jord eller rele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå