M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Selger er en 320 E30 89 mod, med meget lite rust. Motor å gir er fra 325, har trim kam (enem) gromt grenrør og shipp. Går meget bra og ikke minst tøff lyd, med rustfritt eksos annlegg. Bilen har: "nye" dempre og senke fjærer. spærre diff. Org M-tech 2 vinge og bakfanger. "nye" 18" felger med bra dekk. Takluke Ellers er bilen meget god å kjøre, meget fin inni, men noe småtteri er det jo på gamle biler. Denner bilen er det kun betalt moms på, så engner seg som dele bil, eller prøveskilt bil. Avgifter på denne blir ca 35-40 000,-kr. Bilen selges for kun 40 000,-kr ved rask handel, eller hbo. Tlf: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 virket strøken, nesten så det e værd å betale avgiftene på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 virket strøken, nesten så det e værd å betale avgiftene på den Ja, den er meget fin, så det er jo en tanke. Kan vist også sette sånn alternativ toll, og sette opp Km mye, da skal det vist bli billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Meget fin bil, litt spesiell den "m3 look" fangeren men slettes ikke værst Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Meget fin bil, litt spesiell den "m3 look" fangeren men slettes ikke værst Lykke til med salget! Takk. Ja, syns bilen har fin look selv jeg, derfor jeg tok den med meg hjem. Å siden jeg har for mange biler og div å drive med, så syns jeg noen andre kan få kjøpe denne fine bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Vært på tolla i dag, og siden denne bilen er så gammel, kan man alternativ tolle denne. Så bør ikke bli mye. Skal sjekke det nermere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Gi bud, innbytte mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kjørt 20 mil med bilen i dag, funker fint som bare det. Med åpen filter og stor eksos, er det vikelig tøff lyd i M20 ja. Syns den går meget bra, og ikke mint gøy å kjøre E30 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Vært på tolla i dag, og siden denne bilen er så gammel, kan man alternativ tolle denne.Så bør ikke bli mye. Skal sjekke det nermere. det synes jeg;) bilen er nais den az*sikle på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 pen pen bil Yngve;) hadde kredittkortet gått til 30 000kr skulle jeg kjøpt den på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 pen pen bil Yngve;) hadde kredittkortet gått til 30 000kr skulle jeg kjøpt den på dagen. He he. Fins jo flere kortselskap da. Kommer en i morgen, å han virker meget intr. Tror også når han får sett og ikke minst prøvd denne gamle fine E30, slår til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 pen pen bil Yngve;) hadde kredittkortet gått til 30 000kr skulle jeg kjøpt den på dagen. He he. Fins jo flere kortselskap da. Kommer en i morgen, å han virker meget intr. Tror også når han får sett og ikke minst prøvd denne gamle fine E30, slår til. Høres bra ut Du får be han ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 bytte i e34 525 som er trimma? m5 look, skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Utrolig pen(sint) "look" på de skjørta sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Solgt til en hyggelig bærgenser bosatt i Kristiansand:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg