Øystein E30 M3 Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Hei! Dette er sikkert ett spørsmål som har gått igjen mangen ganger, men jeg klarte nå uansett ikke finne noe ved hjelp av søkefunksjonen. Spørsmålet mitt er hvordan jeg skal gå frem når jeg skal søke om ombygging fra en E34 535i til M5? Det står S38b36 i den idag, og jeg vurderer kjøp av M5 donorbil fra svergie. Noen råd/tips dere vil dele med meg? Må bilen vises før ombyggingen? (isåfall må vel jeg bytte over til M30en igjen?) Har det noe å si at donorbilen er en 3.8, og jeg vil godkjenne med en 3.6? Håper på svar
DJ RS2 Matrix Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 visst du vil ha skikkelige og klare svar så bør du nesten høre med "E36Cab1" siden han har nettopp fått lov til å bygge om ein 520i til 550TTi (V12 twinturbo) i fra BT og SFOOR rekner med at han kan gi det eit par hint om kva du må gjere topicet hans E36Cab1 E34 550TTi
Øystein E30 M3 Posted October 22, 2009 Author Posted October 22, 2009 Ingen som har gjort dette i senere tid? Har ikke så mangen dager på å bestemme meg om jeg skal ha den bilen eller ikke, så alle tips er til god hjelp.
A.Holzmann Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Mitt tips er å ringe kontrollstasjonen i området ditt og høre med dem hva dem forlanger. Har fått svar tidligere at jeg måtte vise bil hos et BMW verksted og få et skriv på at jeg har benyttet rette deler i ombyggingen. Og så vise bilen hos Statens Vegvesen.
Recommended Posts