Gå til innhold

VannPumpe E34 M20B20 bytte ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mårn folkens :)

har et par spm ang vannpumpa på denne motorn.

1- Hvor ligger pumpa ? :oops:

2- hva må til for og bytte den ? tar det lang tid ? Hørt rykter om at det e et helt prosjekt og få det til :? M20B20

3- åsså for og være sikker på at det er vannpumpa som trenger og byttes ska jeg forklare noen symptomer

" Motoren overstiger optimal tempratur så lenge den er under 1500 RPM " Fortsetter og stige helt til den koker over "

men sålenge jeg har mer enn 1500 RPM så holder den seg på optimal/Litt under optimal..

Takk for svar på Forhånd :)

-Christer

Skrevet
Mårn folkens :)

har et par spm ang vannpumpa på denne motorn.

1- Hvor ligger pumpa ? :oops:

2- hva må til for og bytte den ? tar det lang tid ? Hørt rykter om at det e et helt prosjekt og få det til :? M20B20

3- åsså for og være sikker på at det er vannpumpa som trenger og byttes ska jeg forklare noen symptomer

" Motoren overstiger optimal tempratur så lenge den er under 1500 RPM " Fortsetter og stige helt til den koker over "

men sålenge jeg har mer enn 1500 RPM så holder den seg på optimal/Litt under optimal..

Takk for svar på Forhånd :)

-Christer

tja,kommer an på hvor vandt du er til å skru det.

må av med radiator,vifte,viftekobbling(viskose),div slanger,og register reim dekselet for å komme til den ene bolten,men er ikke noe komplisert å få til,bare litt å demontere :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...