FirmeE34 Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Mårn folkens har et par spm ang vannpumpa på denne motorn. 1- Hvor ligger pumpa ? 2- hva må til for og bytte den ? tar det lang tid ? Hørt rykter om at det e et helt prosjekt og få det til M20B20 3- åsså for og være sikker på at det er vannpumpa som trenger og byttes ska jeg forklare noen symptomer " Motoren overstiger optimal tempratur så lenge den er under 1500 RPM " Fortsetter og stige helt til den koker over " men sålenge jeg har mer enn 1500 RPM så holder den seg på optimal/Litt under optimal.. Takk for svar på Forhånd -Christer
Azeton Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Ligger der viskovifta står..! 32mm for og få tatt av viskovifta! Links gjeng husk det! så er det bare og skru etter det
metalheart Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Mårn folkens har et par spm ang vannpumpa på denne motorn. 1- Hvor ligger pumpa ? 2- hva må til for og bytte den ? tar det lang tid ? Hørt rykter om at det e et helt prosjekt og få det til M20B20 3- åsså for og være sikker på at det er vannpumpa som trenger og byttes ska jeg forklare noen symptomer " Motoren overstiger optimal tempratur så lenge den er under 1500 RPM " Fortsetter og stige helt til den koker over " men sålenge jeg har mer enn 1500 RPM så holder den seg på optimal/Litt under optimal.. Takk for svar på Forhånd -Christer tja,kommer an på hvor vandt du er til å skru det. må av med radiator,vifte,viftekobbling(viskose),div slanger,og register reim dekselet for å komme til den ene bolten,men er ikke noe komplisert å få til,bare litt å demontere
FirmeE34 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 Jaokei Takker for hjelpa.. Er vel bare og manne seg opp og kjøpe pumpa da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå