Maniac Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Har noen deler etter bmw'n liggendes igjen i garasjen. Innerskjermer forran H+V. Smoked baklykter, prefacelift. Org. støtdempere. Bakrute senker(dårlig lakka i alpin grå) Org skipose til baksetet. Org radio+cd spiller Har ikke bilder liggendes på pc'n, men kan sende via mms. Send en PM her eller kontakt meg på 41300179 Får vel kaste meg ut i det å lage en tråd om bimmern min Dette er da førstegangsbilen min, kjøpte den for 114.000,- av søsteren min. Får ikke lappen før juli, så er en stund til jeg får vist fram gliset mitt til resten av verden.. Er ganske opptatt av bil generelt, kan en del teoretisk, men ikke praktisk. Så håper egentlig at det blir en forandring på det etterhvert.. Men nok om det, gi specs om bilen tenker dere sikkert.. Det er da en BMW 520 E39 2001 modell som har rulla 170.000 km. Den er helt original bortsett fra at det er satt på klare blinklys på sidene. Ting som skal gjøres i førsteomgang: *Felger 19" (9,5" bak og 8,5" forran) *senking *M5 fangere *Toning av ruter(svarte med litt gråtone) *Xenon lys *Anlegg(ikke akkurat første prioritet, men kommer etterhvert) *Shadowline lister *Chipping *Powerfilter *Shortshift Er åpen for forslag til hva jeg kan gjøre Bilder: Har sett litt på disse felgene fra GS.. Trur dem vil passe ganske bra til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Har endra litt på lista over ting som skal gjøres her nå.. Kommer nok ikke skikkelig i gang med bilen før til sommer'n i og med at jeg har en lett sykkel som må fikses opp.. Men med en gang sykkelen er ferdig og penga er spart, så er bmw'n første prioritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Nydelig bil! Blir bra med senking og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Takker Satser på det da.. Men er litt usikker på om jeg ha skal de fra GS eller finne noen andre felger.. Noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Har ikke akkurat vært så mye respons her, men legger ut en liten vår update. Men først ett bilde av hva som skjedde i vinter: Har fått på 8,5"x19" og 9,5"x19 felger på'n, M5 fanger forran og fått sota rutene. Så det begynner å hjelpe på nå. For det trente øye så kan man se at lakken på fangeren og framskjermen ikke stemmer overens med resten av bilen for fem flate øre, men han som har lakkert det skal lakkere det opp igjen bare jeg får hatt bilen på visning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Syns denna burde få litt oppmerksomhet! Blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Takker for det, Hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 stilig bil har kommet seg en del denne her . hvordan gikk det med utforkjøringa alt vell med bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Takk, takk! Gikk heldighvis utrolig bra etter forholdene.. Endte opp med en bulka framskjerm og en mikroskopisk bulk i panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Kan da medele at min kjære e39 nå er død. Jeg gikk inn i det nye året med smell, bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Er det offentlig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Har noen deler etter bmw'n liggendes igjen i garasjen. Innerskjermer forran H+V. Smoked baklykter, prefacelift. Org. støtdempere. Bakrute senker(dårlig lakka i alpin grå) Org skipose til baksetet. Org radio+cd spiller Har ikke bilder liggendes på pc'n, men kan sende via mms. Send en PM her eller kontakt meg på 41300179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå