Morstan Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Hei. Ønsker å kjøpe Brock B1, Keskin Kt1 eller Borbet E i 16" eller 17" til min e36. Eller annet kult med 5*120 boltsirkel da. Men største ønske er jo 5 "breie" eiker med masse kant:D gjør ingenting om det er mindre kant fremme enn bak=) kom med bilder og priser:) Bør kunne sendes hvis det ikke er i nærområdet da=)
Sheamus Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Ser at du bor i gran? Jeg går på skolen i ÅL så jeg kan ta med felger til ål og du henter de i ål hvis du er interesser i de og får de for 5 tusen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=129292&highlight=
Morstan Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 de var kule, men hvis de må rettes opp og slik så venter jeg litt heller. leiter etter gromme felger til sommerbruk så har ikke noe hast heller.. men takk likevel:)
Morstan Posted October 29, 2009 Author Posted October 29, 2009 koster vel en god del og de eller?=) har ikke tenkt til å legge i så ALT for mye på felger=)
Recommended Posts