Espen M33 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 142659.jpg Rett og slett en fantastisk kjøremaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hmm.. denna skulle i vært å sett på. kan du ordne me prøving espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 kompressorkittet mitt hadde kosa seg på den der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Espen, er det du som selger denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg jobber hos selgende forhandler ja... Bilen er forøvrig meget pen, og virker skikkelig bra holdt. Tatt ut ny som "aministrasjonsbil" av BMW i München, hatt en virkelig eier siden mai 2002. Eneste mangel på den er en lakkskade på v.framskjerm, men den skal lakkeres, så da blir den så nært på strøken som man kan kalle en bil i den alderen. Kjøremessig er den rett og slett bare nydelig. Går an å prøve vettø Kristian, men jeg blir borte fram til mandag, så det må i tilfelle bli etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 okei, tenkte kanskje nå i helgen? passer seg bra da. er på leting etter en ny bil pga av jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 okei, tenkte kanskje nå i helgen? passer seg bra da. er på leting etter en ny bil pga av jobben:) Er jo folk her på lørdag fra 10-14 så det er jo bare å stikke innom og ta en kikk. Spør du fint så kan det jo hende du får lov å prøve også Men jeg er altså ikke her før på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg