Wolfeh Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Noen som har kjennskap til Pengelek her på forumet? Kjøpte en Bentley bok om Bmw 7-serie. Pengene ble overført for snart 2 uker siden. Har ikke fått kontakt med ham etter dette. Har sendt ham et par meldinger på Bimmers som jeg er sikker på at har blitt lest. Noen som har peiling?
Hyggmaister Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Ikke et lovende nick da... :S Ser ut til at han solgt en del ting da..Får håpe det går bra
Armanic Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 For og være helt ærlig, så har jeg aldri kjøpt noen som har et nick som "pengelek" Men, får håpe at du får boka og alt går i orden !
Wolfeh Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Det håper inderlig jeg også. Er snakk om 1200,- og det er ganske mye for en som lever på lærlingelønn >.>
zmikkey Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... useri%F8se får sjekke på listen, om noen har erfart noe med han/henne håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå