E36 Coupè Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Noen som kan anbefale et verksted i Bergen som er seriøse, men samtidig ikke så altfor pirkete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg anbefaler alltid å gå på NAF på spelhaugen. De har ingen gevinst av å finne ekstra feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Eg syns at NAF er beste plassen og ta eukontroll. Dei ser litt utover det som skal være på en vanlig eukontroll. men det liker eg. for bilen skal jo være minst i forskiftmessigstand som eukontrollen skal være der for. Bimmers folk har jo en tendens til og ha en litt mer aktiv kjørestil en ein Japse sjåfør NAF eller BMW men BMW tar jo så overbetalt at det er lite intresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du kan høre med "KV Bilservice" på Straume på Sotra. Han ser igjennom det meste som ikke er direkte relatert til trafikksikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kom til fix bil nesttun og jeg skal hjelpe deg.. spør etter Henning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 naf på spelhaugen er det værste stedet jeg har vært borti mtp eukontroll. Forsøkte det en gang og godkjenne en bil der, men de hang seg opp i slikt som senkefjører/skjevslitte dekk og annet smådilldall. Greit nok bilen skulle nok ikke vært godkjent men de var vel pirkete. snap drive i sentrum har jeg gode erfaringer med, har hatt noen biler til kontroll der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 anbefaler fix bil nesttun.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå