intojostein Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hei, har fått på viskose koblingen, å skal ta på reimen etter at den datt av i går, men er det bare til å hive reimen inn på hjulene? elle er det nåke spor at kam akslingen skal stå i den stillingen å sånne greie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 du trenger bare å se på at reima treffer sporene på hjulene slik at den ikke står skeivt å kanskje glir av igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intojostein Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 ok, så det er det einaste som trengs at reimo treffe sporene på hjulene, å ikkje nåke sånn eksakt at kam akslingen skal stå i den stillngen Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intojostein Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det som skjedde når den datt av var at eg skrudde åpent ett deksel bakom viskose koblingen som eg ikkje hadde trengt ta av, for sku skifte viskosekoblingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hmm er ikke sikker hvilket deksel du snakker om.. men såvidt jeg vet driver bare reima dynamo,vannpumpa og servo. og evt AC hvis du ikke har 2 reimer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intojostein Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 ja har to reimer, men den eg snakke om er den som går over dynamoen som du viste til i sta men det er lurte på va om da bare e te å hive reimen inn på hjulene uten at det trengs gjeres noko meir, altso ikkje nåke meir dill å sånn, va ein kompis som snakka om npke spor å sånn med kam akslingen som kansje sku stå i ein soesiell stilling før eg kunne starte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå