Geir///M3 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Har et sett nye KW bakfjærer til E30 liggende. Disse fulgte med coilover kittet jeg kjøpte til min tidligere M3. Regner med at de passer alt av E30. Gi Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Senk? Prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hei. Vet ikke hvor mye de senker, disse fulgte med et coilover kit, så det fulgte jo med kopper for høydejustering. Regner med at gummi'n som sitter der originalt kompenserer for koppene som fulgte med. Vet ikke hvor mye disse kan være verdt så bare kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Følger høydejusteringskoppene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 600,- inkl frakt, hvis hullet på fjæra (der fjærskåla skal være er min.61 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå