Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo! har et problem med at motorn jager på tomgang, går mellom 100 rpm til 1500. Hadde det samme problemet for 4 måneder siden, men da var det borte dagen etter! hva kan det være?

mvh per christian

Skrevet

Hvis bilen har lambdasonde kan det godt hende at denne er gåen. Det kan man finne ut via diagnoseverktøy. Det fine er at den ikke er så utrolig vanskelig å bytte, og man finner billige varianter. Andre ting kan være tomgangsregulator eller luftmengdemåler som må byttes eller renses. Kan også være falskluft. Men som sagt, lambda kan det være. Og er det den vil du også redusere bensinforbruket med å bytte til en som fungerer som den skal.

Skrevet

Min hadde det samme problemet! Fant en sprekke i innsugsbelgen. Ny i posten kommer de nærmeste dagene. Har i mellomtia mekka litt så den er tett(foreløpig) ;) Lurer på om dette er et vanlig problem? Par andre kamerater som har hatt samme problem.

Skrevet
Min hadde det samme problemet! Fant en sprekke i innsugsbelgen. Ny i posten kommer de nærmeste dagene. Har i mellomtia mekka litt så den er tett(foreløpig) ;) Lurer på om dette er et vanlig problem? Par andre kamerater som har hatt samme problem.

Jeg har også hatt sprekk i innsugsbelgen. Tror denne er relativt sårbar. Gummi er jo ferskvare, så dette blir dårlig med årene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...