fast Dog Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Har fått en svak tikkelyd etter jeg byttet olje og filter! den tikker selv om motoren er driftsvarm og hører den mer på høyre side enn venstre!høres ut som den kommer nedenfra et sted. kan virker som det regulerer seg etter turtallet oxo. står 10-40 olje i denne nå! Hvor kommer tikkelyden fra og hvordan blir jeg kvitt denne?? Har nada peiling om å feilsøke tikking og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det BILTEMA?! Det hadde jeg... jeg tok oljeskift på min og helte på biltemas fyllsuntetisk 10w-40 olja, men så etter noen km så fikk jeg også tikkelyd, tenkte jo me en gang hva det var. Så stakk jeg og kjøpte Castrol 5w-40 fullsuntetisk samt en liter me rensestoffet til QMI og QMI motorbehandling. Etter dette er det ikke en lyd, sviver roligere og bruker mindre bensin. Så jeg skal aldri kjøpe noe sånt på biltema igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Det er synd skolesystemet ikke lærer elevene rasjonell tankegang lengre. Det billigste er IKKE det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå