Gå til innhold

Bmw e28 518i selges! 85Modell, pris 15000,-

Fisher
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 518i bmw - 85modell, Den er gått 350k og jeg er eier nr 2.

Har byttet så og si alt av slitedeler. Også clutch(ble og byttet simring inn til motoren), setene inni, framre eksos, girforing, girolje osv. Alt for mye å skal starte å ramse opp alt. Jeg har også satt på en servo fra en annen 518i e28 bil (da den orginalt var uten servo). Påkostet ca 40-50k de siste 2 årene.

Bytter olje og luftfiler hver 15k km.

Ny frontrute med solbeskyttelse øvers for 1uke siden, men har ikke bilde av det.

Også nettopp fått lakkert opp orginalkapslene til vinterdekkene på lakkverksted. De ble skikkelig bra!

Karoserrimessig er bilen veldig god, faktisk benevnt som "Styggelig rustfri" av bmw entusiast, men den har rust ned fra begge baklys som er vanlig på e28. Det er i hovedsak den rusten som er. Så er ikke en rust holk for å si det slik! klar lakken har desverre flasset av litt på panser, tak og bagasjeluke. Men er ikke serlig sjenerende.

De negative tingen:

I hovedsak ikke så mye, men det jeg vet er at bilen går ikke skikkelig på tomgang, å er ikke helt sikker på hvorfor. Har fått 2tips(for høy tenning, eller luftmengdemåleren) men har ikke fått sjekket det opp ennå. Vifta til cupen har dårlige lager. Fungerer greit men må nok byttes innen rimelighetens tid.

Ble Eu-ok i januar 2009 og gikk gjennom med 0 feil.

Pris: 15000,-

Ring gjerne for mere info, men helst seriøse henvendelser.

Eskil Nyheim

Tlf: 91708734

wymu36i28bt8j4y9y99d.jpg

uopol85zmxr7lv8wgyw4.jpg

9wzrpao6u0zdfr4xgx5k.jpg

azdkoq2znf12qfob0sww.jpg

yz2w9g3v3bcvit99utoo.jpg

feb502vcbvsqtjvjyjxb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer