525d Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 va å kjørte å pluttselig ville ikke bilen gå som den skal.d e akkurat som turboen ikke fungerer men den ryk ikke nokka unormalt. kan d vere at den e gådd i nødmodus har ikke fådd nulstilt serviceindikator etter service .nu står d at den e gådd 10000 åver service,da æ starta å kjøre va d 9000.. noen som har peiling
melmac Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Har opplevd det samme (525d); etter å ha bytta bremseklossane bake utan å ha nullstilt serviceindikatoren. Etter ca. 2000 km synest eg at eg mista motoreffekt, og giringa vart annleis. Fann oppskrifta for å nullstille serviceindikatoren, og effekta var tilbake. På verkstaden sa dei tøys og tull neste gong eg var innom, men vart aldri klok på kvifor det skjedde. Hadde ingen andre problem i den perioden. Nullstille serviceindikator: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... +gearkasse (Bilda er borte, men oppskrifta er relativt bra) FORSIKTIG med denne - klarte sjølv å nullstille feil serviceindikator første gongen, men det var heldigvis to dagar før eg skulle til service/oppgradering med den likevel Nullstille hukommelse i adaptiv gearkasse: http://forums.e60.net/index.php?showtopic=40018&st=0
525d Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 får ikke dette til får bare opp den plassen der man får hele instrumentan går av sæ skjøl og alt av lys blinke
melmac Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Oj, håpar at du kjem bort frå den menyen eller kva det er som skjer ved å la vere å trykke på noken knapp og vente litt - eller har du kome inn i ein meny som du ikkje kjem ut av igjen? Som det står i veiledninga - står du fast så vent ei stund utan å trykke noko - bli kjend med korleis dette fungerer før du nullstiller noko. Det er kjedeleg å rote til serviceoversikta.. Kan muligens få tatt nokre bilete i morgon av korleis det skal sjå ut dersom det kan hjelpe, evt. vil eg anbefale å stikke innom ein verkstad, så fiksar dei nullstillinga for deg (du får nok ikkje stempelet i boka på at servicen er utført, då )
525d Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 da går bilen igjen ,den gikk i nødprogram på grunn av service indikator.. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå