Gå til innhold

e 60 525d går ikke som den skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

va å kjørte å pluttselig ville ikke bilen gå som den skal.d e akkurat som turboen ikke fungerer men den ryk ikke nokka unormalt.

kan d vere at den e gådd i nødmodus har ikke fådd nulstilt serviceindikator etter service .nu står d at den e gådd 10000 åver service,da æ starta å kjøre va d 9000..

noen som har peiling

Skrevet

Har opplevd det samme (525d); etter å ha bytta bremseklossane bake utan å ha nullstilt serviceindikatoren. Etter ca. 2000 km synest eg at eg mista motoreffekt, og giringa vart annleis. Fann oppskrifta for å nullstille serviceindikatoren, og effekta var tilbake. På verkstaden sa dei tøys og tull neste gong eg var innom, men vart aldri klok på kvifor det skjedde. Hadde ingen andre problem i den perioden.

Nullstille serviceindikator: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... +gearkasse

(Bilda er borte, men oppskrifta er relativt bra) FORSIKTIG med denne - klarte sjølv å nullstille feil serviceindikator første gongen, men det var heldigvis to dagar før eg skulle til service/oppgradering med den likevel :)

Nullstille hukommelse i adaptiv gearkasse:

http://forums.e60.net/index.php?showtopic=40018&st=0

Skrevet

Oj, håpar at du kjem bort frå den menyen eller kva det er som skjer ved å la vere å trykke på noken knapp og vente litt - eller har du kome inn i ein meny som du ikkje kjem ut av igjen? Som det står i veiledninga - står du fast så vent ei stund utan å trykke noko - bli kjend med korleis dette fungerer før du nullstiller noko. Det er kjedeleg å rote til serviceoversikta..

Kan muligens få tatt nokre bilete i morgon av korleis det skal sjå ut dersom det kan hjelpe, evt. vil eg anbefale å stikke innom ein verkstad, så fiksar dei nullstillinga for deg (du får nok ikkje stempelet i boka på at servicen er utført, då :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...