Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut av hvorfor bilen til en venn av meg stoppet bare helt sånn uten videre den fusket ikke eller noe så er ikke tom får bensin liksom.. Vet ikke åssen den stopper når bensinpompa går jeg men det gjør sikkert dere..

Skrevet

hvis du vet at bilen får bensin,så er neste steg å sjekke tenninga :) Se om det er gnist på pluggene :) Hvis ikke tar du det derfra med div tenningsdeler.

Skrevet

Jeg kan ikke høre bensinpumpa når jeg skrur på tenninga da.

Ikke engang når jeg ligger under bilen kan det være den? Vet ikke om den får bensin eller ikke jeg bare virket som den ikke stoppet på grunn av det.

Skal jeg kunne høre den. Jeg finner den ikke heller ligger den over tanken den eller? Har sett under bak setene der går ledningene ned men ser liksom ikke om den ligger rett under ramma eller ikke..

Men jeg er jo ikke akk noen fag mann av yrket heller da ;P

Skrevet

Bensin pumpa starter men ikke før jeg prøver å starte bilen!?

Det er gnist ifra alle pluggene, men bare på den ene coilen,

de tre andre funker ingen av pluggene på! Så skal prøve å bytte

rotoren og fordelerlokk i morgen får det er ikke noe jeg har her nå;)

Får det så ut som tre av de var mere slitt en den siste.

Men er ikke det rart a at alle tre skal kutte ut sånn på engang a?

Hadde vel vært mere naturlig at en av de ble slitt å at den begynte å kødde.!?

Men nå skal jeg ned å sette i bak setene igjen osv så den er klar til å bare sette i de imorgen, håper bare det er de to tinga som er galt.

(Å at det er det)

Skrevet

bensinpumpa skal jo gå konstant, var borti det på en venns mercedes, pumpa der gikk ikke i mer en 5 minutter, også kutta den, da gikk ikke bilen mye lengre heller !

Men om du mangler gnist på 3 plugger der jo ikke noe rart, det kan jo være slitt rotor eller fordelerlokk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...