GTV6 Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Grisekjørt BMW Williams lekebil for barn selges. Men som andre BMW-er tåler disse å bli brukt, så bilen er omtrent like fin som ny. Original BMW Accessories, produsert av BMW AG. Kjempegod kvalitet, myk og god sittepute for barna. Et must for dere som akkurat har blitt foreldre? Selges høystbydende over kr 500,-
ReiRud Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 ahh..kult hvor bor du? er det gummi eller plastikk hjul? er det tut/fløyte på den? svar meg gjerne på pm
GTV6 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Hei! Den har tute, ja. Klassisk barnevennlig lyd. Gummi eller plastik? Jeg tror det er en slags myk plastikk. De sklir ikke, men setter ikke sorte spor heller. Veldig bra grep, men så er det jo en ultra lavprofil også da.
bmwkizn Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hvor i landet står den? :)Hvis den står i nerheten av trøndelag så tar jeg den hvis du ikke sender da?
GTV6 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Det burde jeg jo skrevet selvsagt. Jeg bor på Nøtterøy i Vestfold. Er ganske ofte i Oslo. Hadde jo vært deilig å slippe å dra på postkontoret osv, men det kan selvfølgelig ordnes. Jeg vet ikke hva det koster, men det kan vi finne ut av! Torbjørn
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Det høres bra ut.koster ikke mye å sende denne. Så hvis du har giddet det så har jeg vert veldig takknemmlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå