Eskildd Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Er en slags rumlelyd fra begge hjulene bak når bilen kjøres. Blir ikke noe forskjell når clutch holdes inne heller, lyden øker ved farten. Hjullager som er dårlig eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Høres ut som om det er hjullager som må skiftes ja jekk opp bilen å kjenn etter om det er slakke på hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Lenge siden jeg har sett på det nå, er ikke min bil. Er ei vennine sin, men etter som jeg husker var det ikke mye slakke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Høres ut som om det er hjullager som må skiftes ja jekk opp bilen å kjenn etter om det er slakke på hjulene +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå